Bohemia Energy. Jednoduše změna.

Bohemia Energy elektřina

Je to tak jednoduché.

Stačí zvednout telefon, vytočit 844 10 10 10, podepsat pár formulářů a vaše elektřina za pár měsíců zlevní až o 15 procent.

Žádné zbytečné papírování. Žádné chození po úřadech. Žádné administrativní poplatky.

Stačí jediný telefonát a Bohemia Energy, největší alternativní dodavatel energií v České Republice, za vás vyřídí vše potřebné.

Velikost úspory závisí na vašem stávajícím dodavateli, distribuční sazbě a samozřejmě výši odběru, ale ušetří každý – domácnost, která elektřinou topí nebo ohřívá vodu, až tisíce korun ročně; velký průmyslový podnik i statisíce. 

Nízké náklady = nízké ceny

„Tajemství úspor spočívá v nízkonákladovém přístupu společnosti,“ vysvětluje Jiří Písařík, jednatel Bohemia Energy.

Kromě zákaznického centra v Praze nemá Bohemia Energy žádné fyzické pobočky a díky moderním informačním a komunikačním technologiím se jí daří držet počet zaměstnanců na nezbytném minimu. „Úspěšný alternativní obchodník si nemůže dovolit začít budovat rozsáhlou síť poboček, zaměstnávat lidi na činnosti, které přímo nesouvisí s obchodem s energiemi, nebo sponzorovat akce, které nepřinášejí nové zákazníky,” říká Písařík.

Svou roli hraje i schopnost firmy nakupovat elektřinu od širokého spektra dodavatelů a pružně reagovat na změny na energetických trzích. “Nemáme pět manažerských úrovní, na kterých se pomalu rodí strategická rozhodnutí,” dodává Písařík. „My máme úrovně dvě a důležitá rozhodnutí děláme během několika hodin.”

Úspěch firmy potvrzuje správnost zvoleného směru. 

Bohemia Energy je stabilní a zavedená společnost

Bohemia Energy je stabilní společnost

Od svého založení na podzim roku 2005 získala Bohemia Energy již více než 460 000 zákazníků, a to jak z řad domácností, tak i firem a obcí. (za minulý rok dosáhla obratu ve výši 9,2 milliard korun, což představuje meziroční nárůst o 37 %.) A zatímco tradiční dodavatelé energií o klienty spíše přicházejí, u Bohemia Energy jich stále přibývá, během posledního roku je to každý měsíc v průměru 9 429 nových odběrných míst.

Její úspěch inspiroval desítku následovníků. Přesto si firma udržuje dominantní pozici na trhu, a to nejen díky stabilitě svého rozsáhlého klientského portfolia, ale i neúnavnému inovátorství, které charakterizuje její přístup od začátku.

Jako první nízkonákladový dodavatel elektrické energie v České republice způsobila Bohemia Energy v roce 2006 cenovou revoluci, která na několik let prakticky zastavila růst cen elektřiny pro domácnosti. Podobný efekt měl i její vstup na trh se zemním plynem na začátku roku 2009. Na konci minulého roku své vedoucí postavení ještě upevnila nabídkou garance nižších cen energií až na deset let.

Živelnost, se kterou firma vstoupila na trh, jí vysloužila nejen obdiv, ale i kritiku, zejména za podomní prodej a nedostatečnou zákaznickou podporu. Ale také jí umožnila pochybení flexibilně napravit.

V reakci na stížnosti na kulturu podomního prodeje služeb zavedla Bohemia Energy striktní kontroly svých obchodních zástupců. A nespolehlivý zákaznický servis přebudovala na svou dnešní chloubu: plně profesionální call centrum, které si zakládá na proaktivnosti a osobním přístupu.

V současné době se firma zaměřuje na zdokonalování informačních technologií, které umožňují klientům pohodlnou správu odběratelských účtů přes Internet. Ve vývoji je i mobilní aplikace pro přístup přes chytré telefony.

A nadále pokračuje v hledání způsobů, jak partnerství pro své zákazníky ještě zvýhodnit. V přípravě je například program “Doporuč a vydělej,” který stávajícím zákazníkům přinese jednorázový finanční bonus ve výši až 700 korun, pokud služby Bohemia Energy úspěšně doporučí svým známým.

Na Youtube kanálu společnosti Bohemia Energy se můžete podívat na reklamní spoty a na videa z dobročinných akcí, které Bohemia Energy sponzoruje.